O nas

Anno Domini 1997 została zarejestrowana spółka z woli i chęci dwóch przyjaciół z dzieciństwa, którzy postanowili zaistnieć na szybko rozwijającym się w ówczesnych czasach rynku IT, notabene mając już za sobą kilkuletnie doświadczenie nabyte na działającej w tych czasach znanej powszechnie w Warszawie giełdzie komputerowej: „Na Grzybowskiej”, gdzie oprócz spraw związanych z doradztwem i handlem posiadaliśmy polowe stanowisko testowania sprzętu komputerowego m.in. dysków twardych. Od lat już prawie 30-tu oferujemy profesjonalne i skuteczne usługi serwisowe sprzętu komputerowego. Obaj w międzyczasie założyliśmy rodziny i skończyliśmy studia wyższe. Marcin, którego dewizą jest, że nie ma rzeczy, której nie mamy lub nie możemy zrobić, zajął się sprawami organizacyjno-handlowymi, co zaowocowało rozwojem sklepu (www.axus.pl), który już od lat funkcjonuje na Warszawskiej Giełdzie Elektronicznej, a Mariusz (Hary) sprawami technicznymi.

Mariusz (Hary)

Wtajemniczonym wiadomo, że Hary – absolwent wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego, hobbista elektronik, za pan brat ze wszystkimi sprawami związanymi z mechaniką, techniką serwisową elektroniki, elektroniką samochodową, potrafi skutecznie rozwiązać najbardziej skomplikowany problem z zakresu działania wszelkich urządzeń i to tych najbardziej skomplikowanych. Dzięki nim obojgu oraz dzięki zaangażowanym pracownikom przez lata firma AXUS oferowała usługi serwisu sprzętu komputerowego obejmującego diagnozy i skuteczne naprawy od najmniej skomplikowanej elektroniki w urządzeniach zasilających do napraw trudnych urządzeń mikroprocesorowych jak np. komputerowe czy notebookowe płyty główne, w których dokonywaliśmy wszelkich napraw związanych z zasilaniem, wymianą układów SMD, BGA, programowaniem pamięci ROM, NVRAM, naprawami programowymi po nieudanych upgradach BIOS’ów (przez użytkowników lub ich informatyków), czy po ingerencji groźnych wirusów niszczących oprogramowanie sprzętowe, takich jak wirus „CIH”, powszechnie znany jako „Czernobyl”. We wszystkich awaryjnych i trudnych przypadkach, zawsze z zamierzonym efektem pomagaliśmy odtworzyć i uruchomić „maszyny” (PC) wraz z odtworzeniem działającego na nich przed wystąpieniem usterki oprogramowania.

Z tak dużym bagażem doświadczeń, byliśmy w stanie sprostać każdemu zadaniu z dziedziny serwisu sprzętu IT. Najtrudniejszą jednak gałęzią serwisu komputerowego, na której postanowiliśmy się skupić i jej poświęcić, jest przywracanie utraconych danych komputerowych, w wyniku awarii nośnika. Informatycy rozkładają ręce (notabene są to dobrzy informatycy, Ci źli natomiast, „grzebią” w dyskach powodując niejednokrotnie dalsze uszkodzenia, utrudniające dostęp do danych lub w ogóle uniemożliwiają niefachową ingerncją ich odzyskanie). My natomiast wyspecjalizowaliśmy się w talerzowych dyskach twardych. Nasze doświadczenia sięgają do momentu, kiedy na rynku były jeszcze dyski twarde MFM o pojemności ok 20MB, czy o podobnej pojemności pierwsze dyski z interfacem ATA. Dla porównania dzisiejszy dysk twardy o wielkości 2TB ma pojemność 100 000 razy większą.

Technologia dysków talerzowych sięga już wielu dekad, ale jest nam dobrze znana prawie od podstaw, a już na pewno od pierwszych pojawiających się na naszym rynku nośników danych. Teraz przez lata doświadczeń jesteśmy w stanie sprostać każdej awarii talerzowego dysku twardego, awarii elektroniki zewnętrznej jaki i wewnętrznej (najczęściej preamp), mechanicznej –uszkodzenia głowic czy silnika i programowej (uszkodzeń logicznych struktury jak i fizycznych i logicznych uszkodzeń strefy serwisowej SA- service area dysku). Pomagaliśmy masowo gdy firma Seagate wypuściła na rynek tzw czarną serię dysków Seagate 7200.11 z ujawniająca się po pewnym czasie wadą translatora dysku, czyli modułu firmware’u odpowiadającego za zamianę koordynatów fizycznych dysku na dostępne dla użytkownika parametry logiczne LBA – co w efekcie całkowicie blokowało dostęp do danych zapisanych na dysku.

Pomagamy obecnie we wszystkich awariach dysków zwykłych czy szyfrowanych (SED-seflf encrypted drives) firm Western Digital (WD), Seagate, Samsung, Hitachi (HGST), Toshiba, Fujitsu, IBM. Quantum, Connor oraz wszelkich poziomach systemów dyskowych RAID, czy urządzeniach jedno lub wielodyskowych NAS. Można u nas także odzyskać dane z uszkodzonych pendrive’ów i z szerokiej gamy dysków SSD.

Obecnie posiadamy odpowiednie doświadczenie, własne laboratorium, uznany na całym świecie najwyższej jakości sprzęt technologię i system do odzyskiwania danych wraz zaktualizowanym bezpośrednim wsparciem jego producenta, komorę laminarną o czystości powietrza klasy 100 oraz skład części zamiennych do dysków twardych. Dodatkowo posiadamy wsparcie najlepszych specjalistów z branży DATA RECOVERY zarówno w kraju jak i za granicą. Podejmujemy się każdej awarii nawet bardzo trudnej, nawet takiej uznanej przez inne wiodące firmy z tej branży za absolutnie niewykonalne.
Do każdego procesu odzyskiwania podchodzimy indywidualnie i doprowadzamy go do końca, odzyskując wszystko co fizycznie (ze względu na stan nośnika jest możliwe do odzyskania, co do jednego sektora dyskowego jaki technologia odzysku danych pozwala odczytać, co zapewnia absolutną końcową skuteczność odzysku nie do pobicia. Mamy świadomość, że klient przynosi do nas dysk w konkretnym celu i my ten cel realizujemy! A zaufało nam już w tej branży sporo osób prywatnych oraz cała masa firm i instytucji, zarówno mniejszych jak i znanych powszechnie, co potwierdzają REFERENCJE jakie od nich otrzymaliśmy.

Zapraszamy do współpracy i do przekazania nam uszkodzonego nośnika do darmowej diagnozy. Oczywiście gwarantujemy pełną poufność przekazanych danych.

A jak mawiają na Warszawskiej Giełdzie Elektronicznej: „Jak Hary z AXUSa nie zrobi, nie zrobi nikt inny.”

Bezpłatna diagnoza i wycena. Zadzwoń 24/7.

+48 600 024 956

© Copyright 2022 All Rights Reserved